"Гласът на България": Никола Константинов изправи жури и публика на крак




"Гласът на България": Никола Константинов изправи жури и публика на крак
Кадър: YouTube


Още в първото издание на "Гласът на България" зрителите видяха уникално изпълнение. 24-годишният Никола Константинов от София вдигна на крака публика и остави без думи журито с изпълнението на песента "Flashlight".

"Как го правиш това нещо бе, човек", попита невярващо Иван Лечев. "Това е удар под кръста. Как е възможно, това ме разби!", заяви и Графа.

"Аз съм толкова устата, а за първи път нямам думи. Благодаря ти, че се появи. Това е талантът, който аз търся", възкликна и Камелия.

"Каня те в моя отбор, защото си чудо на чудесата", каза Лечев.

"Малко съм си глътнала граматиката. Ти си уникален образ. Подобен артист и талант не сме имали в музикален формат в България", похвали го и Поли Генова.

"Изпълнението бе унищожително, шедьовър за мен", отрони и Графа.

"Благодаря за хубавите думи, просто не знам какво се случва", заяви смутеният Никола. И ние, отвърнаха в хор от журито.

В крайна сметка Никола Константинов, който още от първия ден се очерта да бъде сред фаворитите за голямата награда, избра да се състезава в отбора на Графа.

Добро впечатление на зрителите в първия епизод направи впечатление и факта, че може би за първи път в подобно шоу акцент не бяха случайно попаднали и виещи на сцената "таланти". Остава да разберем дали и в следващите издания ще се продължи тази линия.


ВИДЕО:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи