Тони Стораро: „Престанете да завиждате, престанете с тази дискриминация”




Тони Стораро изригна срещу дискриминацията в България
Тони Стораро изригна срещу дискриминацията в България, пише blife.bg. Певецът обяви, че сегашната младеж израства със злоба и завист към хората, които са талантливи.

 „Хората злобеят, когато си изкарваш парите с честен труд. Без да крадеш и убиваш”, категоричен е Тони, пише Hotnews.bg.


Той призна, че често чува обиди за себе си, които се пренасят и върху сина му Фики.

„Това дете наистина пее. Той прослави България на 16 години, когато получи наградата „Олимпийски глас на България”. Проблемът е, че има дискриминация”, разкри изпълнителят на „Диапазон рекърдс”.

„Тони Стораро не е циганин, а мюсюлманин. А и да съм циганин, никой не го интересува.
„За кой ли път чувам … Тони Стораро циганин, Фики циганин”, възмущава се той. „Тони Стораро не е циганин, а мюсюлманин. А и да съм циганин, никой не го интересува. Ние сме граждани на България. Аз съм българин и го казвам с гордо вдигната глава”, обяви Тони Стораро по Нова телевизия.

„Престанете да завиждате, престанете с тази дискриминация”, обърна се Човека – глас към българите и обеща: „Няма да дам да падне косъм от главата на сина ми.”

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи