Малина: Не правя неща, които не мога да постигна




Малина: Не правя неща, които не мога да постигна
Певицата призна, че не обича лесните неща, те не са й интересни.
Затова тя винаги залага на танци и екшън във видеоклиповете си.


„Работих, тренирах усилено, фитнесът също много ми помогна, бях във физическа кондиция. Аз не издевателствам върху себе си, не правя неща, които не мога да постигна”, казва Малина пред сп. Нов фолк.

„Ако съм амбицирана и това нещо ми харесва. Ще го репетирам и повтарям, докато го направя. Аз имам желязна дисциплина, когато искам нещо да ми се получи. С времето свикнах малко по-спокойно да реагирам на нещата.

Преди исках всичко да ми се получава страшно бързо, но постепенно разбрах, че дори и да става по-бавно, важното е на финала да е перфектно. Хората са казали „невъзнаграден труд няма” – това важи с пълна сила за мен.

Когато работя, старая се, давам всичко от себе си, постигам наистина трудни неща, дори такива, които на първо четене изглеждат невъзможни”, завършва Малина, цитирана от Blife.bg

Тя признава, че е особено щастлива, че новата й песен "Двойници" се радва на такъв успех сред феновете й. Много скоро и клипът към нещя ще бъде готов.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи