Преслава: Имам нова песен, предстои ми да заснема клип




Новият сингъл на Преслава вече е записан и по всичко личи, че феновете ще бъдат приятно изненадани от проекта.


"Певицата на 2011-та" разказа пред Signal.bg:

"Вече имам нова песен, предстои ми да заснема клип. Много съм "силна" на клипове" - с лека автоирония казва изпълнителката и обяснява: "Между другото, точно по тази част - фотосесия, клип, свързана със суетата, не ме бива изобщо, не го мога".

Фолк звездата се е доверила на нов за нея авторски екип. "Песента е на Николай Пашев, текст - Лора Димитрова. За първи път работя и с двамата, но по усмивката ми личи, че съм очарована. Надявам се и хората да оценят новата ми песен" - казва тя.

Преслава не са ангажира с точност кога ще бъде промотирана песента, но заяви: "Редно е вече да излезе с клип. Редно е певицата да даде всичко от себе си /смее се/. Дай Боже, да е скоро. Отдавна не съм вадила песен с клип".

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи