ЛиЛана: Аз струвам 60 лв.




лилана
Снимка: сп. EVA
Певицата споделя в своя блог на колко лева оценява своя труд, възоснова на годините, прекрани в университет и инвестирани в знания и различни проекти.




Чаровната певица, която скоро започна ново бизнес начинание със вои приятели признава, че винаги бърза.

"Непрекъснато имам чувството, че времето ме надбягва, непрестанно поглеждам назад, мислейки си, че контролирам бъдещето!", разсъждава ЛиЛана и допълва, че хората, чест отърсят смисъл, който се оказва непостижим."Опитваме се да надбягаме времето, без да сме физически и психически подговени за това"

Според нея всички използват една и съща мерна единица, с която измерват личния си постижения, а именно - парите. "Да определим нашата "тарифа" е част от тази гонитба с времето. Да не я обявим е знак, че сме признали безвремието"

"Аз струвам 60 лв. на час спрямо моите цели. Смятам, че за да съм удовлетворена от себе си и годините прекарани дали в набиране на знания по учебни заведения или в опит, който, подчертавам, съм добила до момента, трябва да изкарвам месечно поне 20 000 лв. Тоест, ако сметнем, че имам 12 часа активен ден от 30 дни средно месечно, то всеки час трябва да работя толкова, че да си заслужава 60 лева на час", споделя пресметливо ЛиЛана.

Чаровната изпълнителка е убедена, че не може хората да са финансови богати, ако не смятат времето в пари "Не можем и да съдим хора, които искат да са "буквално" богати! Това е избор".

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи