Дженифър Лав Хюит за Maxim: Не съм никак срамежлива!




Дженифър Лав Хюит за Maxim: Не съм никак срамежлива!
Тя е на 33 години и сме свикнали да я гледаме как си говори с призраци в сериала "Шепот от отвъдното".




Дженифър Лав Хюит не е сред актрисите от А-листата на Холивуд, никога не се е сдобивала с "Оскар" или "Златен глобус", но пък печели симпатиите на публиката и името й веднага провокира асоциации.

Със сигурност ще бъде добре запомнена най-вече от мъжката част, защото тя е на корицата на априлския "Maxim".

Дженифър показва перфектно тяло (което не е било акцент в никоя от ролите й на екран) и добро самочувствие.

"Ужасно е да го кажа, но харесвам гърдите си. Цял живот са ми служили добре. Прекрасни са", споделя актрисата.

"Сигурно звучи глупаво от моята уста, но мъжете си падат по мен. Не съм никак срамежлива", допълва брюнетката.

Актрисата признава, че обича да готви у дома в оскъдно облело и си пада по танците на пилон.
Дженифър Лав Хюит

Дженифър показва перфектно тяло

Дженифър показва перфектно тяло

Ужасно е да го кажа, но харесвам гърдите си

Не съм никак срамежлива

Източник dnes.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи