Най-добрите начини да му кажеш, че не го обичаш




Най-добрите начини да му кажеш, че не го обичаш
Едно от най-трудните неща, които ни се случват в любовен план е, когато не можем да отговорим на чувствата на другия или вече сме охладнели към него. Чувствителните хора намират подобна ситуация за изключително тежка и трудна. Да кажеш, че не обичаш някого, когато всъщност си целия свят за него, често е непосилно.




И все пак, по-добре е да признаете чувствата си (по-скоро липсата на такива), отколкото да заблуждавате човека, влюбен във вас. Ето няколко варианта как да го направите по-деликатно:

1. „Имахме страхотни моменти заедно, никога няма да ги забравя, но имам нужда да остана сама за известно време.“

2. „Много те харесвам, приятно ми е, когато сме заедно, но все още не съм готова за сериозна връзка“.

3. „Харесва ми да излизаме заедно, но не искам да те заблуждавам, още мисля за бившия си приятел“.

4. „Ти си страхотен мъж, но не знам дали аз съм жената за теб. Може би трябва да останем само приятели“.

Знайте, че каквото и да кажете в този тежък разговор, няма да има усмивки и прегръдки. Много вероятно е да си навлечете гнева му и дори да чуете обидни думи.

Ако това се случи, бъдете спокойна, това определено не е бил човекът за вас, щом реагира така. Но при всички случаи, каквото и да си кажете, бъдете искрена и пряма. В любовните отношения анестезията само влошава нещата, не ги подобрява.

Източник dnes.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи