Диляна Попова с главна роля в нов български филм




актрисата и модел Диляна Попова
Едно от най-красивите български лица, актрисата и модел Диляна Попова, играе главна роля в най-новия български филм "Още една мечта", чиито снимки привършиха преди два месеца.




Попова заедно с колежките си Койна Русева, Мира Бояджиева, Ирена Тодорова, Мария Силвестър и Сепиде Барджасте ще разкажат историята на група жени, които започват да посещават курс по психотерапия и изведнъж решават да оберат банка.

На дамите в продукцията на режисьора Николай Мутафчиев ще партнират Деян Донков, братята Мангасарян и други популярни имена, пише inews.bg.

Героинята на Диляна е дама, която се опитва да откаже цигарите, което я изнервя много и в крайна сметка започва да раздава боксови удари.

"Имаше един момент, в който трябваше да потренирам малко бокс, защото героинята ми е доста бойна. Но като цяло процесът на снимане беше много интензивен и нямах кой знае колко време за допълнителни тренировки.
Диляна Попова с главна роля в нов български филм

В същото време, далеч не всичко опира до екшъна. Ударите, които нанася героинята, ми служат по-скоро, за да покажат нейния характер. Тя е доста технична и има един определен удар, който използва през цялото време.

Аз самата съм тренирала бокс, имам двигателна култура и това много ми помогна", разказа Диляна.

Премиерата на "Още една мечта" трябва да се състои през есента.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи