Диляна Попова искрено за филмите, актьорите, певците и още нещо...




Диляна Попова
В интервю Диляна споделя, че при излизането на първия филм с нейно участие, интересът към нея е голям и тя трудно свиква със стреса и непрестанните телефонни обаждания от непознати хора.




"Сега гледам да съм по-прибрана в контактите си. Защото прекаленото внимание на даден етап започва да взима от енергията ти и се чувстваш малко разпилян, като в крайна сметка, накрая не си свършил нищо"

Скоро предстои да излезе нов филм с Диляна, но красавицата е убедена, че киното избира нея, а не обратното.

"Не мога да кажа, че съм актриса. Но, виждате, в България нещата са толкова преплетени: актьорите са певци, певците са актьори, моделите са и актриси, а актрисите – модели... така че просто ми е приятно да се занимавам с това

Наблюденията на Диляна са, че хората в България последно време се "увълчиха – всички са толкова намръщени, сърдити. Аз скоро навърших 30 години и това ме промени много. Вече гледам да съм по-спокойна. Може би, философията ми е да не приемам всичко, което се случва около мен толкова емоционално, да го карам по-леко."

В момента чаровната звезда е влюбена, но не желае да сподели кой и какъв е мъжът до нея. Тя си признава, че няма определен тип мъже, защото е излизала с всякакви хора, пише blife.bg.

"Може би е онзи, който ме кара да се чувствам обичана и спокойна. Защото, в днешно време, толкова малко хора успяват да запазят отношенията си чисти, да си имат доверие и да си помагат"

Звездата от Love.net разказва, че най-честата причина за прекратяване на връзките й е желанието на другите да отнемат свободата й.

"Хората искат да взимат от свободата ми, а моята е толкова проста! Изобщо не се изразява в това да установявам близки контакти с други мъже или да се държа по начин, който би наранил моя партньор. Но, малко хора го разбират това и започват да ограбват от свободата ми. Стигне ли се до това положение, аз започвам да се затварям"

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи