Аз съм Азис и съм световно известен!




Азис
Дали е харесван или не, едва ли има българин, който да не знае кой е Азис. Обича да провокира, а дали и доколко минава обществените граници ще покаже може би историята. Поведението му на и извън сцената му носи слава, хиляди почитатели, както и хиляди, които искат той въобще да не е съществувал. Така или иначе след прехода Азис е един от най-ярките образи в шоубизнеса, като основната заслуга за това е на Васил Боянов. Има ли разлика между Азис и Васил, влече ли го още политиката и ще търси ли слава извън границите на България, на тези въпроси той даде отговор пред Dnes.bg.



Ти си един от малкото, които не се оплакват от родния шоубизнес. Какво ти даде и отне през тези години той?

Даде ми свободата да съм жив и независим! Не мога да си представя своя живот, ако нещо в моята работа зависеше от друг или парите на някого. Шоубизнесът ми даде самочувствието да съм най-скъпоплатеният изпълнител, без да имам съмнения, затова че цената ми е абсолютно заслужена.

Доказателство са хилядите хора, които идват на мои участия и си тръгват щастливи и усмихнати. Славата ми даде любовта на публиката и пари, за да мога да живея, без да питам някого: "Може ли?" Нищо не ми е отнел шоубизнеса, напротив. За съжаление, може би съм единственият, който живее добре от него!

Всяка година някой предрича твоя залез, но нещо не се случва. Каква е твоята формула?

Иска им се на някои! Не могат да преглътнат моята популярност. Много от тях искат да умрат, когато в дискотеките пускат моите песни. А напоследък те се пускат през две песни, Азис и отново Азис – така цяла нощ.

Не ми отива да съм скромен, няма и да бъда! Аз съм най-големият хит в България! Сега, когато съм известен по целия свят, е още по-трудно на хората, които искат да се срина. Но, скъпи мои доброжелатели, никога няма да заляза, повярвайте ми!

Вярвайте ми така, както когато преди години казах, че ще стана най-известният българин. Е, нима не познах?! Така че колкото и да ме отписват, аз ще пребъда! Не е далеч денят, в който ще минавате покрай мой паметник в центъра на София и ще склонявате глава в знак на почест. А аз ще съм жив, но не в България!

Имаш ли някаква цел или мечта, която искаш да осъществиш през тази година?

Целта ми е наполовина постигната – да стана световноизвестен и да бъда милиардер. Мечтая още да бъда с човека, с когото живея, цял живот и харизмата ми никога да не угасва.

Интересът на чуждите медии провокира ли те за кариера в чужбина и къде би искал да пробиеш най-много?

Искам в Латинска Америка. Но и тя ще дойде! Знаете, че аз никога не бъркам! Жаждата ми за слава не е безпочвена. Аз имам какво да дам на целия свят. Аз мога да пея! Никога не го забравяйте, никога!

Какво още не е видяла българската публика от Азис?

Много неща не е видяла моята публика. Нека оставим малко и за западната такава. Все пак, искам да се развия и навън и там има какво да покажа, а българите ще гледат клипчета от моите успехи в нета!

Доколко образът на Азис е станал част от теб, разграничаваш ли ги?

Ние с Азис сме едно и също нещо. Азис е красив, Васко е умен. Това е разликата. Хората мислят Азис за глупав заради блясъка, който има, но забравят, че Васко е някъде наблизо и никога не би позволил другият да се изложи!

Хората говорят за моето образование, без да са наясно какво съм завършил, къде и т.н. Те вярват в това, което аз им кажа, вярват на всичко, в което аз искам те да вярват. Не си дават сметка, че са влезли в моя капан за пореден път.

Аз съм манипулатор, който умее да владее и влияе на милиони мозъци. Така че българи - не бързайте с изводите! Аз диктувам правилата, вие само изпълнявате!

Преди няколко години бе кандидат за депутат. Съвместима ли е политиката и шоубизнеса и доколко тази тема е актуална за теб?

Не ми се говори за политика, съжалявам. Никой не се вълнува от това. Ако народът се вълнуваше, нямаше да е на този хал в момента!

Често променяш визията си, напоследък се забелязват рок елементи. На турнето излезе с потник на Iron Maiden. Свързва ли те нещо с рока или това е само провокация? Каква музика слушаш в свободното си време?

Рокът присъства в живота ми от много малък. Навремето обожавах Лита Форд, исках да бъда като нея – руса, дива и секси. Тази музика не ми е чужда. Нито метъла, нито рока.

Слушам също и BG музика, както и стари парчета от 80-те и 90-те. Визията ми е по-скоро "пънк-рок", харесвам се. Запомнящо е. Разпознаваемо е. Нещо, с което нито един друг изпълнител не може да се похвали.

Имаш концерт на стадион Васил Левски, замисляш ли се за нов подобен и смяташ ли, че ще бъде успешен?

Не мисля, че мястото ми е на български стадион. Защо искате да ме слагате в рамки, не мога да разбера?! Не стана ли ясно, че говорите с Азис, а не с някой певец от кръчмите!

Аз ще пея на стадион "Маракана" в Рио. От тук нататък ще се наложи на всички да говорят за мен като за световноизвестен, не като за хасковска певица. Аз съм Азис и съм световно известен!


Васил Боянов

Васил Боянов

Аз съм Азис и съм световно известен!

Източник dnes.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи