Златка Димитрова ще става RnB певица




Златка Димитрова направи шокиращо разкритие пред камерата на Music Space TV.


Златка Димитрова ще става RnB певица
След като последователно се изявяваше като топмодел, ТВ водеща, танцьорка и актриса, сега плеймейтката е решена и да пропее!


"Искам да направя едно парче, но само за себе си. Нямам амбиции за музикална кариера. Може би ще го запиша през май 2012 г., като подарък за рождения ми ден. Песента може би ще бъде в стил RnB, защото само това слушам", откровено заявява Черната Златка.

Сексбомбата допълни, че се чувства добре в новото си амплоа на актриса и изяви желание да продължи своята актьорска дейност.

"В момента съм се фокусирала главно върху участията ми във филми. Снимах се в два български филма. Ако първата част на "Корпус за бързо реагиране" се окаже успешна, във втората част се надявам да получа по-голяма роля. Не съм завършила актьорско майсторство, но това ми идва отвътре", споделя Златка Димитрова.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи