Ники Михайлов: Изпълних обещанията си към Богомил




Ники Михайлов: Изпълних обещанията си към Богомил
Вратарят на "Твенте" Николай Михайлов заяви пред bliasak.bg, че е изпълнил всички поети ангажименти към участника в "X Factor" Богомил Бонев, който остана на второ място в музикалната надпревара.



Михайлов подкрепяше младия талант по време на шоуто и му подари специално изработен за него микрофон и стипендия, която да му помогне да продължи напред и да се развива като изпълнител.

"Това, което съм поел като ангажимент към него, аз съм го изпълнил и лесно може да се провери. Стипендията, която учредих на негово име, ще покрие разходите на семейството му през следващата една година - за неговите музикални уроци, за хонорарите на педагозите, които работят с него, за това, от което родителите му са казали, че имат нужда", обясни футболната звезда.

Относно слуховете, които се разпространяват у нас, че бил излъгал Богомил и го подкрепил публично само, за да си направи безплатна реклама, Михайлов заяви: "Отдавна съм отвикнал да се интересувам в какви "клюки" замесват името ми. За разлика от тях обаче, аз не забравям и спазвам обещанията си, а дали те ще се научат някой ден да пишат истината? Силно се съмнявам", каза още Ники.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи