Кубрат: Обичал съм силно, но не съм проливал нито сълза заради жена




Кубрат: Обичал съм силно, но не съм проливал нито сълза заради жена
Противно на очакванията, че боксьорът Кубрат Пулев никога не е плакал, пред сп. ELLE той опровергава това схващане.


"Естествено, че съм плакал - от тъга, че си е отишъл любим човек например. Нормално е в такива тежки моменти да има две-три сълзи", откровено споделя Кобрата.

Сълзите му са ги виждали само най-близките му хора, пише bliasak.bg. Боксьорът обаче никога досега не е плакал от любов, спортните резултати също не го просълзяват.

"Обичал съм силно, но не съм проливал нито сълза заради жена. Мъжът не трябва да е лигльо и да плаче за щяло и нещяло. Трябва да е по-силен от жената, да й вдъхва доверие, дори това да означава да се престори, че не страда.

А в спорта по-скоро са ме побивали тръпки от гордост, съвсем различно е усещането", разкрива още половинката на фолк певицата Андреа.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи