Дарко и Ромина: Готвим сватба!




Мис България 2010 Ромина Андонова и футболистът на "Левски" Дарко Тасевски
Снимка: сп. Story

Мис България 2010 Ромина Андонова и футболистът на "Левски" Дарко Тасевски се готвят за най-щастливия момент в живота си - появата на първото им дете.


"Когато разбрах, бях сама, на нормален контролен преглед. Почувствах се неописуемо. В първия момент се чудих дали да вярвам, или не. Беше странно", разказва спомените си Ромина Андонова пред сп. Story.

Моделката и футболистът дълго време криеха новината, че ще стават родители, но не от суеверие, пише bliasak.bg.

"Не съм чак толкова суеверна, но не ми се говореше с хората за това. Трябва да се пазя. Не мога постоянно да излизам по ревюта, партита, събития. В 8 вечерта ми се доспива и си лягам. Затова отбягвах темата", споделя още Ромина.

"И аз не съм суеверен, но знам, че не е хубаво да се говори до третия месец. Основната причина да си мълча е, че не обичам да се пишат за мен неща в пресата извън футбола. Ето сега говоря и край! Искам да ме оставят намира. Искам да съм популярен само с футбола и играта си!", категоричен е Дарко Тасевски.

Двамата влюбени разкриват още и че готвят сватба. Те ще подпишат в гражданското преди да се роди бебето. Те обаче са категорични, че голямата и щура сватба и църковен брак ще се състои чак след като Ромина се възстанови.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи