Анна-Мария: Каквото реша, това правя. Властна жена съм!




Анна-Мария: Каквото реша, това правя. Властна жена съм!
Мис Секси Папараци 2011 Анна-Мария разкри пред Blife, че е жена с характер и не обича да и казват какво да прави. Тя не позволявала нито на родителите си, нито на мъжете до нея да и дават напътствия и съвети.


„Каквото реша, това правя. Властна жена съм”, споделя Анна-Mария пред BLife

Моделката Анна-Мария все още няма гадже, защото има амбиции да стане певица и актриса. Скоро брюнетката снима за телевизионно комедийно шоу и не скри интереса си в тази насока. Другата мечта на Анна-Мария е музикалната сцена, тя вече ходи на уроци по пеене и се надява скоро да запише попфолк песен.

Амбициозната Анна-Мария все още е ученичка, но това не и пречи да се занимава и с моделство. Тя е в този бранш от 14 годишна, снимала е фотосесии и има участия в музикални видео клипове.

В интервю за Blife тя сподели, че не харесва футболистите и не би си хванала гадже футболист.

Тя разказа още,че родителите й я подкрепят във всичко, което прави.

„ Не, че ако реша нещо няма да го направя. Аз съм властна жена”, казва Анна Мария.

Най-дългата й връзка е била една година. Не си търси гадже, тъй като се чувства добре в компанията на свои приятелки. Обича чалга дискотеките и там се забавлява истински.

Източник blife.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи