Боряна и Тодор: Не очаквахме да ни вземат в сериала




Боряна и Тодор: Не очаквахме да ни вземат в сериала
Те са Мая и Тео от „Седем часа разлика" - влюбени тийнейджъри, които преминават през какви ли не перипетии в сериала.


Иначе са Боряна и Тодор - младите актьори, които светкавично си спечелиха куп фенове с появата си на екрана.

На живо двамата са като че ли още по-чаровни и усмихнати. Иска ми се да с говорим много дълго, но за съжаление имат само един час свободно време между репетициите, лекциите в НАТФИЗ и снимките.

- Как се преборихте за ролите си „Седем часа разлика"?
Тодор: При мен интересното е, че не тръгнах към кастинга с нагласата да се явявам за ролята. Придружавах един мой колега, той ме помоли да отида с него, понеже не знаеше къде е точно адресът. Намерихме мястото, качихме се, той влезе. Когато излезе ми каза - „Хайде, влизай сега ти". Категорично не исках, понеже преди това бях ходил по разни кастинги за филми, за дублажи и само седях вкъщи и чаках да ми звъннат, но никой не ми се обаждаше. Ядосах се и се казах - никакви кастинги повече. Обаче той ме накара да вляза, дадоха ми да чета текста за ролята на Роки. След това се зарекох да не чакам положителен резултат. Но взеха, че ми се обадиха! Не можех да повярвам. Исках разрешение от професора ми, защото не е добре още от първата година в НАТФИЗ да отсъстваш. Много се радвам, че той ми разреши да участвам в сериала. В крайна сметка колегата ми, Тони Минасян, получи ролята на Роки, а аз - тази на Тео.

Боряна: Вече бях ходила по доста кастинги, но странното беше, че точно за този не се чувствах подготвена. Беше след репетиция и по пътя си научих текста, явно това ми е помогнало да не преигравам. Може би точно това са търсили. Помня, че аз разбрах, че са ме избрали за ролята доста след Тодор. С него сме си приятели от преди това. Не е толкова отдавна, но ние прекарваме в НАТФИЗ огромна част от времето си и това ни прави страшно близки. Когато ми съобщиха, че са се спрели на мен, бях шокирана. Моят преподавател също ме подкрепи, за което съм му много благодарна.

Тодор: Тя ми се обади и каза: „Трябва да се видим да ти кажа нещо много важно!" Трепереше й гласът, помислих си, че се е случило нещо лошо...

Боряна: Направо не знаех къде се намирам... Той ме успокои, много се радвахме, че сме заедно.

- Приличате ли си с героите ви Мая и Тео?
Тодор: Избухливостта е обща черта между нас двамата. И аз като него търпя, търпя, а изведнъж паля и после трудно се успокоявам. Самият аз обаче обикновено много премислям нещата, преди да реша какво да правя. Даже когато си купувам паста за зъби, стоя по 40 минути пред щанда и накрая си купувам все една и съща. А за дрехи е още по-страшно...

Боряна: И аз, и Мая сме доста емоционални. Приличаме си в първичността в тази емоция. Но пък Мая е израснала в друга среда, докато аз имам наистина невероятно семейство. Освен това не съм попадала в такъв любовен триъгълник, нямам връзки с мафията (смее се). Тодоре, ти имаш ли?

Тодор: Нямам връзки с мафията, но съм попадал в любовен триъгълник. Дълга история е - в рамките на повече от година.

Боряна: Ако на мен ми се случи нещо като неговия любовен триъгълник, веднага бих си тръгнала. Така оставяш още по-голям отпечатък!

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи