Елен Колева: Лъжа е, че ще се омъжвам




Елен Колева: Лъжа е, че ще се омъжвам
В жълтата преса се появи новина, че актрисата Елен Колева ще сключи брак през януари догодина с приятеля си Александър. Тя дори била забелязана да оглежда венчални халки в столичен бижутериен магазин.


Чаровната актриса, опроверга написаното за нея:

"Никакви брачни халки не съм избирала и купувала. Не може някой да ме е видял, защото това не се е случвало. Няма да се женя. Хората явно си нямат работа и се чудят за какво да пишат", разкри Елен.

Тя изрази недоволството си от измислиците, които постоянно се пишат по неин адрес.

"Аз дори не ходя по светски събития. Постоянно репетирам, имам своите ангажименти. Моят живот е достатъчно интересен, за да не се интересувам от чуждия. Ако някой иска нещо да разбере за мен, може да ме пита. Не мога да разбера защо пишат непроверени неща".

Елен и Александър са заедно от няколко години и са щастливи. В интервю преди време тя сподели, че не е от типа жени, които задържат един мъж с бебе или с брак. Единственото, което има значение за да успее една връзка, според нея е да има любов, уважение и разбирателство, пише blife.bg.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи