Меги Колева: Аз съм сладка и невинна




Меги Колева: Аз съм сладка и невинна
Мис Плеймейт 2011 е решила изцяло да се съсредоточи върху кариерата си на модел.


Красавицата сподели, че в момента си няма приятел, макар че излиза с интересен мъж.

Меги Колева в мъжа търси на първо място добрата визия.

"Второто най-важно е начинът, по който разговаря с мен, как се държи, има ли някаква класа в него. Трябва да умее да говори с красивите жени, да ги уважава" - казва тя пред Viewsofia.com.

Меги е категорична, че не се чувства като жена-вамп.

"По-скоро се чувствам сладка. При мен е повече невинното, сладкото, не толкова вулгарното" - споделя тя. Нейните трикове за съблазняване са усмивката и гальовността.

"Това са неща, които много привличат мъжете."

Според нея, това е и причината да бъде избрана за Мис Плеймейт.

"Този път търсеха естествената красота, не мръснишката, която някои хора се мъчеха да наложат. Сега искаха красиво лице, излъчване, жена без изкуствени мигли и екстеншъни, това е" - анализира Меги.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи