Диляна Попова: Полицаите не ме обичат много, но ме разпознават и им е интересно




Диляна Попова: Полицаите не ме обичат много, но ме разпознават и им е интересно
"Нещата, които не ме интересуват, със сигурност не мога да ги коментирам. Моят кръг от интереси са моите занимания – кино, телевизия, мода, дрехи. Космонавти няма.", заяви моделът, а отскоро и актриса Диляна Попова.



За героинята си Албена в сериала "Стъклен дом" в интервю за ladyzone.bg актрисата казва:

"Много бързо се разви действието след всички машинации и манипулации, които Албена направи. Но всъщност лошото не е само лошо и няма крайно лошо и крайно добро. И все пак, винаги идва моментът, в който лошото трябва да бъде наказано по някакъв начин."

Диляна споделя, че на моменти смята, че имат общи черти от характера с героинята й:
"Според мен, когато му се възлага роля на актьора, той влага нещо от себе си, от собствения си характер. Много пъти съм се замисляла дали в реалния живот бих постъпила като Албена и смятам, че мога да бъда наистина много крайна, ако нещо касае близките ми хора. Ако някой ги засегне, мисля, че мога да взема спонтанни и бързи крайни решения, дори да не са много правилни."


Освен това, също като нея, имала проблеми с полицията:
"Мен полицаите не ме обичат много-много. До преди 6 месеца бях без книжка. Не заради алкохол, а заради несложен колан и говорене по телефона. Имам фобия да имам нещо около врата и коланът адски много ме изнервяше. Това с телефона пък е абсолютно небрежество от моя страна. Насъбрах много наказателни точки и понеже не мога да преговарям с полицаите, ми взеха книжката за 6 месеца. Но човек си взема поука от грешките. Всеки път като се качвам на колата, веднага слагам колана. Измислих си начин как да ми минава под ръката, така че да не ме задушава. Сега съм примерна."

"Хората много повече ме познават след сериала. Интересно им е и на полицаите. Но, слава Богу, вече няма за какво да ме спират – не правя нарушения.", допълва красивата брюнетка.

За целувките на Асен Блатечки, който играе ролята на Чарли в сериала Диляна казва:
"Всъщност не си спомням самата целувка, но като усещане за мъж и партньор е много добре. Сигурно много жени са ми завиждали тогава, а сега ме мразят, че го наръгах в сериала."

модел и актриса Диляна Попова

 Красавицата твърди, че вече й е омръзнало да се снима като модел, дори понякога навиците които е придобила от фотосесиите й пречат:
"Сега виждам, че в киното и телевизията е много различно. От работата ми като модел много неща ми помагат, но и много ми пречат. Аз знам, че така изглеждам добре и че този кадър ще е добър, ако застана така. Но в киното трябва да се изолирам от това и да не съм суетна, да не се наблюдавам как изглеждам и да съм естествена. Затова понякога навиците ми пречат. Аз само като видя камера, заставам така, както знам, че изглеждам добре. Но когато започнем да снимаме и мисля за текста, се откъсвам от мисълта за външния си вид."

Тя призна, че колегата й Калин Врачански много й е помагал със съвети:
"Последно много ми се смееше, че казвам „БлагодарЯ” или „Отивам да се преоблекА”. Това е, защото така съм чувала, че говорят по новините и мислех, че така е правилно. Но за мен тези критики са градивни и съм им благодарна, че ми помагат."


Красивата си фигура моделката поддържа със спорт и противно на очакването, че не яде много, казва:
"Аз се храня много добре. Младите момичета често имат грешна представа за това как да поддържат фигурата си. Истината е в спорта – 2-3 пъти седмично и хранене поне 4 пъти на ден. Разбира се, не в огромни количества. Честото хранене в по-малки количества забързва метаболизма. До обяд се ядат въглехидрати, след това риба, зеленчуци и други по-лесно разградими неща." Но въпреки това, признава, че не винаги намира време да посети фитнеса или пък да си набави полезна храна:

"Зависи от ангажиментите ми. По време на снимките на „Стъклен дом” имаше един месец, в който съм ходила само 3 пъти на фитнес, защото нямах никакво време. Но мускулите си имат памет и бързо се възстановяват. От един месец ходя на езда всяка неделя. За храненето … Случва ми се да хапна сандвичи, но до 14-15 часа, не по-късно. Вечер ям риба или зеленчуци. Месо не ям отдавна. В един момент всичко става машинално – организмът сам си иска правилите неща."

 Диляна споделя, че рядко си готви сложни манджи: "Живея сама и не мога да си представя да си готвя, да си сипя в чинийката, да си подредя и да си седна сама да ям. Ужасно отегчително ми се струва! Моят най-добър приятел живее 3 етажа над мен и с него често вечеряме заедно. Но си правим бързи неща – пица, яйца или препечени филийки."

Освен това е и много заета - денят и минава като половин час:
"Ставам, пия кафе, пускам пералня... Ако нямам странични ангажименти, съм в ателието си. Ходя за платове, материали, по магазините да нося и връщам дрехи. Към 17 часа отивам на тренировки, виждам се с приятели, лягам, ставам. И един цял ден минава като половин час."

Кафето си обича да пие на джезве: "Нямам машина, така че нямам друг избор. Но на джезве ми е най-вкусно."

За красотата си не се грижи с много процедури: "Ходя на масаж, ако усетя някакви деформации – целулит или друго. Ходя на козметик само при нужда. Дори и вкъщи не си правя маски. Но не мога да си легна, без да си почистя кожата, за да диша, и без крем за лице." В дамската си чанта освен пари и телефон винаги носи несесер с гримове и парфюм.

Красивата си фигура моделката поддържа със спорт

За рождения си ден Диляна си подарила кученцето Арми: "Той е померан, открих го в един развъдник в Стара Загора. Имах коте преди, много диво и правеше много бели. Снимах се за кампанията „Вземи ме вкъщи” и го взех оттам. Но лятото заминах за море и го оставих на една жена, която работи при мен да го гледа. Когато се върнах, тя ме помоли да не си го вземам, защото много били свикнали с него. Скоро ми каза, че то е станало 4 кг. А пък моят Арми е на 5 месеца и ще си остане толкова голям, колкото е сега. Обаче има 4 реда зъби и хапе като пираня."

Двамата с Арми делят "момичешко" жилище от 50-60 квадрата: "В спалнята ми тапетите са златисти на рози. Виждала съм такива в латино сериалите. Имам голяма, много висока спалня. Имам тераса с ковано желязо, направена като клетка с вплетени рози и люлка във формата на яйце. Всичко е светло."

Холът й пък бил с бял с фототапет с карта на света, на която си отбелязва местата на които е била и които иска да посети: "Искам да отида в Индия, в Индонезия, искам пак в Африка. Ходила съм и много ми хареса там. Миналата година бях в Тайланд, на остров Пукет. Беше много красиво."

 За мечтите си Диляна споделя:
"Винаги съм знаела, че ще се занимавам с мода. Като малка рисувах много. В 8 клас вече исках да отида да уча в друг град и избрах Плевен. Но много закъснях с подаването на документите и просто отидох в училището, в което още имаше възможност. Влязох да уча химия, но изобщо не ми беше по вкуса. Учих един срок и се преместих в Техникум по облекло. После в София в НБУ завърших моден дизайн. По-натам може да се опитам да уча и да се занимавам с интериорен дизайн. Аз съм все в тази посока. Не мога да се занимавам с точни науки – математика история. Не помня грам дати."

Обидена на жълтата преса, красавицата казва: "Напоследък излязоха милион глупости за мен. Дразня се на вмешателството в личния живот на хората и как пишат неща като цитати, все едно ти си го казал. Написано е така, че да те унижат, да те изкарат мизерник, алкохолик. В началото много се впрягах. Непрекъснато те свързват с този или с онзи, само защото са те видели заедно на някое парти. Да те разкъсват по жълтите вестници просто е зверско."

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи