Влади Въргала: Обърках целия си живот




Няма с какво да си нахраня детето, изповядва се отчаян актьорът

Влади Въргала: Обърках целия си живот
Последния роден кинохит продуциран от Влади Въргала „Операция Шменти капели“ се превърна и в една от най-обсъжданите теми през последните дни. Най-различни слухове се носеха по повод финансирането на проекта, като един от най-коментираните беше, че Въргала е заложил цялото си имущество, за да го реализира.
След успеха на филма пък се заговори, че е станал милионер и е успял да изплати всичките си дългове. В откровено интервю пред „Блиц“ Влади разкрива една доста по-мрачна истина за успеха си:

„Ще ти разкрия, че ме накараха да подпиша убийствена клауза, срещу която ако не подпиша, няма да ми пуснат филма! И освен всичко друго, на мен ми скриха рекламата! Сега съм поставен в такава абсурдна ситуация, в която не само че не мога да си върна парите, аз още повече обърквам своя живот!“, признава Въргала. Кината, съгласили се да излъчват лентата плащали буквално трохи на актьора, докато по-голямата част от приходите прибирали те самите.

Актьорът не крие, че е разочарован и се чувства измамен, защото са разбити не само неговите надежди, но и очакванията на колеги, които също са му се доверили. И допълва, че колкото и много да го поздравяват за успешния проект, той не може да се зарадва. „Как да се зарадвам, след като няма с какво да си нахраня детето?“, откровено разкрива актьорът. Въргалът призна, че сумата за филма му е седемцифрена, но предпочете да не я назовава.

Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи