Николета: По-добра от мен ще бъде само дъщеря ми




Николета: По-добра от мен ще бъде само дъщеря ми
Николета Лозанова, която вече носи фамилията на съпруга си Валери Божинов и след няколко месеца ще стане майка на момиченце, заяви чрез социалната мрежа: „По-добра от мен ще бъде само дъщеря ми“.


Брюнетката прекарва по-голямата част от бременността си при любимия си в Лисабон.

Наскоро двамата се прибраха за няколко дни в България, като може би това ще е едно от последните им гостувания у нас преди раждането.

Както е известно, полетите не са полезни за бременните жени и по тази причина Николета ще спре с международните пътувания.

Бъдещите родители все още не са уточнили какво ще бъде името на момиченцето им.

Таткото Валери обаче настоява или бъдещата им дъщеричка да се казва Николета, или поне да носи първата й буквичка „Н“.

 Съвсем наскоро от сп. Playboy пък пуснаха и сексапилно видео на плеймейтката, което е "зад кадър" на еротичната й фотосесия за майския им брой.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи