Глория: Не съм чалга изпълнител




Глория: Не съм чалга изпълнител
Поп-фолк изпълнителката Глория сподели пред водещата на "В джаза събота вечер" Вили Сечкова как гледа на славата, от какво й е омръзнало и кое е важното в нейния живот.


Последната песен на изпълнителката се казва "Обсебена", а според самата нея, това, от което тя е обсебена е всичко хубаво, което я заобикаля:

"Обсебена съм от професията си, щастлива съм, имам прекрасни фенове и публика. Хора, които ме обичат и подкрепят през всичките тези 17, надявам се, успешни години.", разказа Глория. Своята формула за успех певицата описва кратко: "Обичам много това, което правя, следвам своята пътечка. Не ме интересуват мнения, подхвърляния, не си губя енергията напразно."

Преди време стана известно, че Глория е влюбена в сърбин, с когото има връзка вече няколко месеца. Изпълнителката потвърди новината, но отрече слуха въпросният човек да е композитор на сръбската певица Цеца Величкович, както повечето медии бяха писали.

"Разбира се, че има мъж до мен. Не съм сигурна дали това ще е човекът, с който ще продължа напред, дали това е моята сродна душа, защото нещата са в самото начало. Все пак сме от една година година заедно, но всичко върви съвсем нормално. Сърбин е да, с много специфичен нрав и характер. Няма нищо общо с музиката".

Една от звездите на "Пайнер" обясни, че не чувства потребност да се изявява постоянно пред медиите и да прави интервюта за щяло и нещяло:

"Защо е нужно? Животът си е мой, ще си го живея както аз намирам за добре. Когато реша, тогава се появявам, ако имам да кажа нещо значимо. Не обичам да се блъскам в камерите на всяка цена. Пазя личния си живот много ревностно"

Съвсем скоро Глория ще представи и 14-тия си албум. Тя разказа пред Сечкова, че е поканила много колеги от различни музикални компании и жанрове, пишат от blife.bg. "Не деля колегите си на жанрове. Радвам се, че ме харесват като човек, а не ме поставят в поп-фолк рамки. Не се срамувам от моите текстове, доста прецизно си подбирам нещата, правя това, което чувствам със сърцето си"

По повод начина на държание и облекло на свои колежки, Глория коментира: "Някои правят ужасни текстове. Незнам защо толкова евтино искат да представят нещата. Сексът продава, да, но в друг аспект.Когато всичко е дозирано е много по-лицеприятно. Аз, например, не мисля, че съм чалга изпълнител."

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи