Ивана: Обидена съм! Не съм укрила стотинка данък!




Ивана: Обидена съм! Не съм укрила стотинка данък!
Ивана подчерта, че винаги е държала законът да се спазва и тя да бъде изрядна, възпитава и дъщеря си в такива ценности
Фолк певицата Ивана разкри, че се чувства изключително обидена заради медийната присъда, която се стовари на гърба й след данъчните разкрития около нея. Пред „Всеки ден” тя призна, че има неначислено ДДС, но категорично отрече да става въпрос за укриване на данъци.


„Не съм укрила и стотинка”, зарече се Ивана и се закани да съди всеки, който твърди обратното.
„Градила съм име години наред, няма да позволя някой да го очерни”, разгневи се певицата. Тя заяви, че става въпрос за счетоводно недоглеждане и когато е разбрала, че трябва да се регистрира по ДДС, вече е било късно.
Ивана подчерта, че винаги е държала законът да се спазва и тя да бъде изрядна, възпитава и дъщеря си в такива ценности. „Ще платя всичко до стотинка”, обеща певицата, но се зарече първо да обжалва. Тя бе осъдена да изплати над 45 000 лева.
Тя сподели, че е изключително обидена и разочарована от реакцията на медиите и нарушената данъчна тайна. Ивана е разстроена, затова че сега хората я смятат едва ли не за престъпник, за човек, който крои далавери. Изпълнителката на „Безумна цена” изрази съмнение, че съдът щеше да действа толкова експедитивно и обективно, ако ставаше въпрос за важна клечка.
„Истинските престъпници ги съдят с години, боледуват от хиляда болести, дано и с тях са толкова строги, колкото с мен”, заключи Ивана.

Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи