Таня Боева: Oбещавам да не бъда тъжна





Таня Боева: Oбещавам да не бъда тъжна

В три поредни концерта от лятното турне на Фен ТВ участва Таня Боева и зарадва своите многобройни фенове с live от най-хитовите си нови песни и три прекрасни визии с красиви и елегантни рокли.

Таня пя на концертите в Стара Загора, Пловдив и Хасково и развълнувано сподели, че е изключително щастлива от срещата си с публиката и благодарна за топлия прием навсякъде.


"Може би се получи някаква градация при мен самата. Хората навсякъде ме приеха много добре - и в Стара Загора, и в Пловдив....Но при мен имаше може би малка бариера в първия концерт. Като че ли не можех да открия себе си, знаете защо. Не можех да се разкрия цялата, да дам всичко от себе си, макар че опитах да го направя. В Пловдив вече бях доста по-отворена. Това /б.а. в Хасково/ беше третият ми, последен, концерт от тазгодишното турне на Фен ТВ. В Хасково разтворих сърцето си докрай, както обещах да го направя. Изтръгнах го от себе си и го хвърлих на публиката. Искам да ви кажа, че тя ми го върна цяло и с много любов...Просто настръхвам... Едно огромно благодаря, приятели, че ме върнахте там, където ми беше мястото" - каза с насълзени от вълнение очи певицата, пише signal.bg.


Таня Боева сподели още, че има желание в скоро време да зарадва своята публика с нов сингъл.


Таня Боева сподели още, че има желание в скоро време да зарадва своята публика с нов сингъл.

"Емоциите преливат в мен и това са хубави емоции. Обещавам да направя нова песен съвсем скоро. Пропуснах да изживея силата на "Нощта на чуждите", защото беше бременността ми, сега виждам инерцията и успеха на "Под наблюдение". Искам да обера всички плодове на тази песен, защото вече съм тук, при вас. Завърнах се и като получа своята доза сила и любов, обещавам да я върна чрез следващата песен и обещавам да не бъда тъжна" - каза с усмивка Таня.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи