Антонина: Райна е селянка!




Двете фолк певици не могат да се понасят

Антонина: Райна е селянка!


Фолк певицата Антонина е една от бившите изгори на Константин. Двамата изживяли вълнуваща любов в края на 90-те, но се разделили, тъй като и двамата били луди глави. Впоследствие Коцето се хванал с Райна, която никак не се харесвала на Антонина.„Не я харесвам Райна, не е хубав човек… Тя също не ме харесва.”, споделя пред БЛИЦ изпълнителката на „Съни мюзик”. Двете се запознали много преди да станат певици.


Участвали в конкурса “Мис България” 1998 година на Слънчев бряг. Антонина станала, а Райна не влязла даже и в десетката. „И Райничка започна да говори някакви глупости – била съм си платила… А пък аз бях дошла абсолютно същата селянка на конкурса като нея – тя от Сандански, аз от Враца… Не познавах абсолютно никой, бяхме абсолютно еднакви селянки!”, през смях разказва Тони.

Трябвало някой да пее на конкурса и Жени Калканджиева ги събрала: “Който мисли, че може да пее, наредете се и изпейте рефрен от българска народна песен!” И от всички Жени избра мен, аз пях на гала вечерта.”, фука се певицата на хита „Хубавец”.

Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи