Фолк дивата Елица: В поп-фолка има много плява!




Блондинката знае 6 езика, обожава джаз музиката, но… фолкът се котира най-добре у нас според нея

Фолк дивата Елица: В поп-фолка има много плява!


Поп-фолк изпълнителката Елица се завърна на музикалната сцена, изстрелвайки хита „Недостоен“. Изпълнителката на музикална компания „Real enterprises“ даде ексклузивно интервю, в което говори за себе си, случващото се в попфолка и бъдещите си проекти.

Изненада ли те успеха на „Недостоен“?

Честно казано, залагайки на ивритският текст, освен българският, очаквах по-различни реакции. Интересно ми беше как ще се приеме. За моя радост песента доста бързо се наложи, както всъщност се получи и с „Не съм лесна“ преди време. Това само може да ме радва и ме амбицира да правя нови, по-различни неща. Планувам дует с един изключителен певец от aлбански произход, с когото имах удоволствието да се запозная в Ротердам, но за това по-нататък. „Недостоен“ се харесва, ритмична е, а тематиката е доста актуална. Жените я обожават, а мъжете я критикуват(усмихва се). Нищо, аз търпя критика, стига да е градивна обаче.


Разкажи повече за парчето, за екипа, с който го направихте.

Парчето е дело на едни изключителни творци. Не обичам да работя с хора, които само гледат „да си свършат работата“ – нещата трябва да се изпипат. Затова се радвам, че екипът ми прие работата присърце, затова и се получи. Аранжиментът е на Светослав Лобошки – име, доказано вече с времето. Провокативният текст е на Бори Слав, абсолютен талант за мен! Той и в живота си е такъв, с думи може да те накара да избухнеш като вулкан, а следващият момент да заспиш в тревата. В песента гостува Мартин Асенов-Моцарт (инстументал), с когото работя от години. С него сме откривали програма с Марая Кери, да речем, и сме завършвали с aлбански ритми. Владее всякакви стилове. Исках да работя точно с този екип и съм благодарна, че се получи.


Повечето хора те познават, но все пак, представи се по-подробно на читателите.

Всъщност последните няколко години доста пътувам и много не съм се задържала в България. Поради тази причина няма и как да съм в общественото полезрение. А и това не ми е прiоритет. За мен е важно да правя хубави неща, работейки с хора, които ме вдъхновяват. Бягам от халтурата. За моя радост нещата у нас се случват вече на по-високо ниво. Говоря за музиката. Правят се добри аранжименти, стойностни песни и текстове. Но все още има хора, на които съвсем не им е там мястото, но всеячески продължават да се напъват! Нелепо, но факт (усмихва се).


Пееш на доста езици, владееш много стилове – защо попфолк?

Попфолкът е музиката, която най-успешно се котира в България. Аз например обожавам джаз! Притежавах пиано бар в Пловдив, в който се изпълняваше само такъв стил музика. Често сме осъмвали обаче, аз и пианиста, пеейки си двамата и пиейки „Мартини“… Какво да ви кажа… Очевидните неща не могат да се скрият.


Как се стигна до сътрудничеството ви с „Real enterprises“?

Съвсем случайно, както се случват и повечето неща в живота ми. Макар че казват: „Няма случайности“. Real enterprises: е относително нова музикална компания, но вече успешно се налага в музикалните среди. Tепърва й предстои развитие, прогрес! Аз обичам предизвикателствата, те ме стимулират! Нека да кажем така – това да съм част от „RE“ е едно стимулиращо предизвикателство за мен!


Попфолкът в последно време е доста пренаситен по всеообщо мнение. С какво смяташ, че си по-различна от множеството попфолк изпълнители?

Ами просто съм по-различна, не личи ли?(смее се).

Следиш ли конкуренцията? Има ли изпълнители, на които искрено симпатизираш и такива, които смяташ, че са си сбъркали професията?

Естествено, че има страхотни изпълнители, на които се възхищавам. От малка моя муза беше Софи Маринова. Малко хора знаят, че тя взима четири октави! Марая Кери единствена може да и съперничи със своите 7. Но не е само това. Нещата са съвкупност. Говорим за имидж, стил, екип… Всъщност зад един изпълнител в US, Бритни Спиърс да речем, стоят 100 души екип, а тя е продуктът от цялостната съвместна тяхна работа и разбира се, труд. Желая един ден да работим на такова ниво и в България! Защо пък да не се случи?! Относно втората част на въпроса: Ооо, има толкова много плява! (смее се).


Отдавна е наложено мнение, че певиците залагат повече на визия, отколкото на глас. В този ред на мисли – какво ти е мнението за пластичните операции? Имаш ли някакви корекции по себе си? А би ли си направила?

Както вече казах, нещата са комплексни! Не можеш да пееш, като звяр и да излезеш на сцената,“като мита чиния“(образно казано). Това е хипер лукс, трябва наистина да си нечовешки талант, за да си го позвалиш..Искам да кажа всъщност, че един творец, специално от нашата гилдия, трябва да се поддържа както визуално, така и вътрешно! Мисълта му, а не само визията, също трябва да бъде чиста и красива. Това важи за всички хора. Бих си направила корекция, ако изпитвам нужда от такава. Засега имам една, но тя е хирургическа, а не естетична. Оперираха ми носа, защото трудно дишах. Явно е наследствено, брат ми претърпя същата.


Със сигурност мъжката част от почитателите ти се интересуват от личния ти статус. Имаш ли човек до себе си.

Това май е личен въпрос за личният ми живот? Той за това е личен. нали?


Какво да очакват хората от теб занапред?

Засега смятам да клипираме „Недостоен“ а по-нататък -само хубави изненади!

Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи