Ваня Пенева се готви за Мис Свят





Ваня Пенева се готви за Мис Свят


Мис България 2011 Ваня Пенева вече се подготвя за големия финал Мис Свят 2011, който ще се проведе през октомври в Лондон.

Най-красивата българка признава пред “7 дни спорт”, че ще даде всичко от себе си, за да се представи по най-добрия начин на конкурса. Ваня твърди, че до голяма степен била изненадана, че именно тя била избрана за Мис България.

"Както всяко едно от момичетата, които участваха, и аз тайно се надявах, че мога да спечеля. Естествено, след финала бях много изненадана – всички претендентки бяха много красиви и която и да бе спечелила, нямаше да бъде несправедливо" - казва тя, цитирана от Dir.bg

На този етап короната й е позволила да се запознае с много нови и интересни хора.


"За мен обаче най-близки си остават старите ми приятели независимо от това дали съм Мис България, или не" - категорична е Ваня, която добавя, че родният шоубизнес я привлича, но не знае дали ще продължава да се развива в тази насока. "Много залагам на образованието си - в момента следвам филология в Софийския университет, иска ми се да се занимавам с телевизионна журналистика."

Красавицата не пренебрегва и заниманията със спорт. "Тренирала съм лека атлетика. Бях силна на висок и дълъг скок. Участвала съм в училищни първенства. В момента поддържам форма с тичане и фитнес."

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи