Десислава атакува и киното




Освен с поп, попфолк, денс, хаус, дуети с известни изпълнители и други проекти, Десислава играе главна роля в български филм.

Десислава атакува и киното
Лентата се казва "Малък - Голям" и е дело на талантливия и млад режисьор Ясен Григоров, в съдружие с големия ни фотограф Темелко Темелков, пишат от signal.bg.



Десислава има сериозна роля в продукцията. "Аз съм едно от главните действащи лица. Разказвам доста истории, повечето от които са истински и никога, и никъде не съм ги споделяла. Има разбира се и неща, които са измислени, но интересното и любопитното е, че до последния момент се питаш кое е истина и кое не... Искрено се забавлявах по време на снимките. Не съм показала кой знае колко артистизъм, защото филмът е по-скоро документален, но благодаря на Ясен и на Темелко, че ми дадоха шанс да изпитам чувството да съм актриса. Сега вече съм сигурна, че актьорството е едно от нещата, с които ако имам възможност, бих се занимавала!" - ентусиазирано заяви Деси.

Режисьорът Ясен Григоров похвали талантливата певица за артистизма и добрата ѝ игра. Той даде малко повече информация за филма:
"Малък - Голям" е музикален филм, смесващ лъскавия поп фолк с тежкия метъл, циганския сватбарски оркестър с ъндърграунд музиката. Тази необикновена комбинация е подправена с документалния разговор на членовете на разпаднала се траш-метъл група. Разговорът им е прекъсван от общо 10 на брой видеоклипа, които са към изпълненията на музиканти и групи - от напълно неизвестни до истински звезди. "Малък - Голям" е музикален филм с елементи на любовна драма. Препоръчваме го на всички, които дръзко следват мечтите си!"

Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи