Преслава: Лъжа е, че са ме изритали от турнето




Преслава: Лъжа е, че са ме изритали от турнето
Певицата призна, че тази година може и да няма турне


В последните седмици циркулира информация, че Преслава е изритана от турнето на „Пайнер“ тази година. На този етап се оказа, че не е ясно дали изобщо такова ще има. Преслава е доста огорчена от публикациите и коментира пред „Нов фолк“, че клюката е много груба. „Истината е, че аз дори нямам информация дали ще има турне. Не знам защо биха ме изгонили.. Толкова ли не слушам?!“, шегува се звездата. „Ако попитате г-н Димитров, сигурно ще ви каже, че съм една от най-послушните и най-примерните. С Галена бяхме чули, че тази година ни е похвалил двете как не сме звънели да питаме за награди, какво ще се случва, как и т.н. Казвам го, защото и аз например предни години съм любопитствала…“, призна Преслава.

Най-вероятно слуховете са били подхранени от дългата почивка, която изпълнителката си взе. „Може би е това. Наистина не бях съобщила, че ще съм в почивка – поне на този етап от живота си не смятам, че е нужно да казвам такива неща.. Както и да говоря за личния си живот. Не обвинявам никой от колегите, които го правят – имат какво да кажат хората и затова говорят“, казва фолк дивата за финал пред списанието.


Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи