Снежана Макавеева: Гаджето ми казва, че съм лошо момиче




Звездата от „Под прикритие“ отрече да има връзка с колегата си Деян Донков

Снежана Макавеева: Гаджето ми казва, че съм лошо момиче


19-годишната актриса, балерина и манекенка Снежана Макавеева опроверга слуховете за връзка между нея и театралния секссимвол Деян Донков.

„С Деян сме само приятели“, заявила чаровницата, която преди време не се посвени да направи неприличен жест на папараците.


На друго мнение обаче са близки от обкръжението на актьора, които са запознати с влечението му към танцьорки и манекенки. А тъй като преди да влезе във ВИТИЗ, чаровницата е работила като модел и е танцувала в балет „Сатен“, не е изключена възможността Донков да се е опитал да я сваля.


Красавицата, която изпълнява една от главните роли в новия БГ сериал на БНТ „Под прикритие“, доста често е определяна от близки и приятели като луда глава. Едва 16-годишна манекенката решила, че иска да открие модна агенция и хванала първия самолет за Япония. Там наема 6-стаен апартамент и се заела да изпълни мечтата си.


Актрисата признава, че се е чувствала като хлебарка в огромния Токио, сред толкова непознати хора, но това не продължава дълго. Скоро красавицата си намира достойна компания и започва да реализира проекта си. „Върнах се в България, тъй като агенцията ми фалира“, смее се Снежана и допълва, че се радва за това стечение на обстоятелствата, тъй като иначе е можело да бъде сред жертвите на опустошителното земетресение.

Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи