Цветелина Янева: Хората коментират без да се замислят




В следващите минути се насладете на едно много интересно интервю с една от най-актуалните и талантливи звезди Цветелина Янева.

Цветелина Янева: Хората коментират без да се замислят
С какви подаръци се е върнала от Лондон? Какво мисли за злобните коментари по адрес на известните личности и какви са бъдещите й планове... Ще разберете, само след минути...Просто си направете едно следобедно кафе и прочетете този диалог...
- Как си, Цвети? Върна се от Лондон... Купи ли си нещо от там?
- Чувствам се много добре! Изкарах си страхотно в Лондон. Имах едно много емоционално участие, на което се забавлявахме до зори с българите там. Естествено не пропуснах да обиколя магазините и си купих доста неща. Предимно тоалети...
- Видяхме твои снимки от Harrods... От там ли пазаруваш, когато си в Лондон?
- Предпочитам да си купувам дрехи от самите бутици на марките. Там има доста по-голям избор.
- Би ли искала да снимаш клип в Лондон или на някое по-екзотично местенце?
- Засега нямам такива планове. Всичко това е свързано с много договорки и финанси. Трябва да се изготви и ясна концепция за подобно нещо. Бих се радвала обаче да заснема видеоклип на някое красиво местенце извън България.
- Подготвяш ли нова песен и видеоклип?
- Обмислям доста неща. Въпрос на дни е да реша какво точно ще правя. Имам няколко записани песни. Когато една година ти е била много силна не може да се впуснеш по течението. Моите фенове очакват много от мен и усещам, че ги вълнува новия ми проект. Хората свикнаха да виждат от мен стойностни клипове и песни. Нямам право на грешки.
- На три събития взе наградата за "Най-прогресиращ изпълнител". Смяташ ли, че следващата година може да вземеш приза "Певица на годината"?
- Нямам представа! Не съм издала много песни за тази година и не мога да коментирам. Тепърва ми предстои доста работа.
- Не мислиш ли, че хората в България са прекалено комплексирани и злобни?
- Хората не са свикнали да виждат различното в поп фолка и коментират без да се замислят. Тук никой не иска промяна. Смятам, че злобата е човешко нещо и не е само при българите. Дори не мисля, че сме най-завистливата нация.
- А четеш ли лошите коментари по твой адрес?
- Не, не ме интересуват. На моите участия е пълно. Имам си достатъчно работа, за да чета мненията на 3,4 човека.
- Има време, но все пак... Ще почиваш или ще работиш през лятото?
- Не съм мислила за почивка. Смятам да работя, защото тепърва искам да се развивам и доказвам. Ще е хубаво ако успея да съчетая и двете.
- Предстоят Балканските награди. По незнайна причина не са номинирани изпълнители от "Пайнер". Ти би ли искала да си балканска звезда?
- Че кой не иска? Относно наградите - не бих казала, че това са Балкански награди. Поне за мен не са, тъй като има такива разделения. Най-актуалните и хитови изпълнители от "Пайнер" липсват, което за мен е недопустимо.
- Знаем, че всичко е въпрос на връзки и финанси? Би ли искала да запишеш дует със световна звезда?
- Искам преди всичко аз да се изградя като личност и тогава да мисля за по-мащабни неща. Не летя в облаците и съм здраво стъпила на земята.
- Даваш много пари за клипове и тоалети. Има ли някаква възвращаемост?
- Хората със сигурност го оценяват. Не искам да говоря дали има възвращаемост.
- А би ли искала да бъдеш модна икона?
- Няма как. Не съм световна звезда, за да диктувам модата.
- Виждаш ли се като тв водеща?
- Не съм мислила по този въпрос. В момента нямам такива амбиции. Но човек никога нищо не знае...
- С Мария ли си най-близка от твоите колежки?
- Да! Общият ни проект ни събра. С нея винаги е забавно и винаги има какво да си кажем. Определено тя ми е най-близка от колежките.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи