Защо Мара Отварачката отказва да се снима гола?




Защо Мара Отварачката отказва да се снима гола?
Не че не й се иска, просто Мария се срамувала от дъщеря си


Въпреки многобройните примамливи предложения, които периодично получава,Мария е твърдо против да се разголва в мъжко списание. Причината, поради която отказва да изгрее без дрехи на корица на някое мъжко списание, не е липсата й на самочувствие. Напротив, фолкпевицата е убедена в своя сексапил, но предпочита да показва еротика само вкъщи пред мъжа си.
„И преди да стана майка, съм отказвала, и то много сладки предложения. Просто имам някаква бариера у себе си, която не бих прескочила, защото искам да ме запомнят с песните ми, с видеата ми, с работата, която върша.

А това, че се грижа за тялото си, е едно отношение към самата мен, което позволява да експериментирам в тоалетите, да не се притеснявам какво ще облека“, обясни наскоро Мария, но все пак не се зарече в думите си.


Според злобни подмятания в попфолк гилдията с тези изявления Мара Отварачката искала само да вдигне цената си. „Защо се прави на света вода ненапита? Няма известна жена, която да е устояла на наистина добро предложение. Всичко си има цена, дори голотата. Срамува се да се снима гола, а не се срамува да вади отварачка измежду циците си” – коментират запознати добре познатата реклама на бира. Според тях Мария фокусира вниманието на списанията върху себе си и си прави евтин пиар.


Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи