Емилия: Не бих направила всичко, за да съм скандална и интересна




Емилия: Не бих направила всичко, за да съм скандална и интересна
- Феновете ти очакваха да направиш дует с Мария, а ти ги изненада с трио - с Галена и Малина. Сменяш приятелките сред колежките или успехът е по важен от приятелството?
- Много интересен въпрос. Когато става въпрос за работа, се отнасяме сериозно, защото вече сме доказани имена и не трябва да има пропуски. По отношение на триото - просто имахме подходяща песен и искахме да направим нещо интересно по между си.

С Мария вече сме имали дует. Не, че нямаше да е интересно, ако направим пак общо парче, но просто не сме попаднали на подходяща песен. Нещата зависят и от много хора, цял екип, който стои зад нас.

Обявих, че ще правим дует със Стефан Илчев, но пък не си допаднахме с момчетата, които ни предложиха песента и нещата не се получиха. Сега поръчахме парче на друг автор и нещата ще се забавят. Не случайно не искам да говоря преди едно нещо да е станало.

- Често те сравняват с ДесиСлава? Коя от вас двете последно е "ангелския глас в попфолка" и на коя колежка самата ти се опреличаваш и възхищаваш?


- Всеки си е строго индивидуален. Аз лично не искам да приличам на никоя една колежка. В началото на кариерата обаче, е нормално един изпълнител да търси себе си по отношение на визия и песни.

Постоянството и стажът си казват думата. Вече съм намерила своя стил. Определението с "ангелския глас" не съм си го лепнала аз, а хората, които ми следят кариерата от доста години. Възхищавам се на колегите, които работят, не се отказват и успяват чрез таланта си.

- В последния си хит пееш за "целуване с хищник". Определяш ли се като жертва или си хищник в живота и любовта?


- Не мога да кажа, че съм хищник. Просто характерът ми не позволява да съм хиена. Определям се като човек, който гледа справедливо на нещата. Всяка жена обаче, си има своите тънкости и знае как да постъпва с мъжете. Ние жените може да бъдем различни във всеки един момент.

- Коко Динев ли е най-голямата любов в живота ти?

- Не мога да кажа кой е любовта на живота ми. Когато стана на 40-45, смятам, че ще мога да отговоря на този въпрос.

- Отскоро си в ново жилище в София. Не можеш да смогваш с пътуванията за участия или искаш да правиш сина си Иван софиянец?

- Свикнала съм с динамичния живот в София. Според мен, това е най-правилното място едно дете да се развива.

- Ако Иван поиска да се занимава с музика някой ден, би ли го изпратила в твоето училище в Широка Лъка?

- Нещата в Широка Лъка вече не стоят така. Няма толкова желаещи, колкото имаше преди време. Не знам с какво ще иска да се занимава Иван, но ще гледам да го насоча към професия, която умее и за която има талант.

- Кой е най-честият съвет, който даваш на сина си?

- Той още е много малък и не може да провеждаме разговори на кой знае какво високо ниво. Искам да бъде добро и спокойно дете, което да си изживее хубаво детството и да се чувства добре в семейната обстановка.

- Има ли някакъв шанс да ни изненадаш с дует с Анелия, която също има дете от Коко Динев?

- Не! Не съм такъв човек, който ще направи всичко, само и само да бъде скандален и интересен. С Анелия нещата не се получиха от самото начало. И преди Коко, аз установих, че сме много различни и няма как да говорим на общ език.

- Коя твоя песен определяш като върхова в кариерата си?

- Още не съм изпяла песента на живота си. Надявам се това да се случи скоро. Истински вярвам, че един ден ще я изпълня. Досега фаворити са ми "Не виждам" и "По твоите следи". Мисля, че тези песни са докоснали най-много хора и се открояват като творби, които ще останат и след години.

- С какво би се занимавала Емилия, ако не се бе запознала с инж. Митко Димитров? А с Коко?

- Не знам! Може би щях да се занимавам със спорт. Бях спортна натура, много обичах акробатиката и се радвах на спортистите ни.
- Чувстваш ли оценено творчеството си за последната година?

- Да! Мисля, че хората оцениха песните, които направих. Когато отида на участие, виждам по реакцията на хората, че вървя в правилната посока. В професионален план беше една много успешна година за мен.

- Баладите са ти в кръвта, а напоследък правиш по-купонджийски парчета? Докога ще "изневеряваш" на феновете на "ангелските балади"?
- За това са виновни диджеите. Преди 7-8 години се слушаха и балади, сега ги оставихме на заден план. В момента се слуша и пуска един и същи ритъм. Това не ми харесва. Не искам, когато отида на дискотека, да слушам една и съща песен с различни текстове. Но, за да съм в крак с модата, трябва и аз да правя бързи парчета. Смятам обаче, че нещата ще се променят.

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи