Светлана Василева: Стига сте ме кръщавали Гонзовица!





Мис Плейбой Светлана Василева се отказва от прякора си – Гонзовица.

Не искам повече името ми да бъде асоциирано с прякора Гонзовица
Светлана Василева

Прозвището й лепнаха медиите покрай забежката със спортния директор на „Левски” Георги Иванов-Гонзо, която така и официално не се потвърди.

Тайната им връзка зад гърба на съпругата на синята легенда Мариета бе разкрита от папараци миналото лято, а само преди седмица двете Гонзовици направиха страшен панаир, като едва не се сбиха в претъпкано до козирката столично чалгазаведение.
„Не искам повече името ми да бъде асоциирано с прякора Гонзовица. Последните една година наистина се забавлявах с него, харесваше ми да ме наричат така. Дори щях да си татуирам прозвището на гърба. Добре, че не направих тази глупост”, прекръсти се и с двете ръце плеймейтката.
„Този прякор започна да ми пречи в личен план. Донякъде и заради него се разделих с последния си приятел Иван. На никой мъж не му е приятно да наричат жена му с прозвище, свързвало я с друг мъж. Искам занапред името ми Светлана Василева да е синоним на сериозна и отговорна жена. Зарекох се, че от старата Гонзовица, ходещия синоним на скандалите, вече няма да има и следа”, даде обет Василева.
Като потвърждение на заканата й, тя започна самостоятелен бизнес, като завъртя светски сайт и модна агенция.
Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи