Елена Паришева мислела да се откаже от пеенето




Певицата си дава сметка, че не е сбъркала, продължавайки да се бори

Елена Паришева в момента е сред най-титулуваните изпълнителки
Елена Паришева в момента е сред най-титулуваните изпълнителки




Пайнерката Елена Паришева изненадващо призна, че мислела за отказване от музикалната си кариера.

„Искало ми се е, да – ще бъда откровена. Защото ако преди шест години, когато започвах, тази професия е имала един образ и една цел, с времето като че ли целите се променят и малко или много съм се разочаровала“, сподели фолк певицата пред „Нов фолк“.

Блондинката искала да се откаже, казвала си: „Спирам, не мога повече, не издържам, не намирам смисъла в цялото това нещо…“. Към днешна дата Елена е благодарна, че винаги е имала хора до себе си, които са съумявали да я измъкнат от това състояние и да я накарат да вярва, че има смисъл. „А и когато съм отивала на участие и съм виждала, че заведението е пълно, че хората се вълнуват от това, което правя, когато след участието са ми казвали, че дадена песен е променила живота им, това ми е връщала вярата“, споделя Елена. В момента тя си дава сметка, че е щастлив и успял човек, тъй като постигнала това, което искала от дете.
Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи