Добрина Чешмеджиева: Не съм против флирта




Добрина Чешмеджиева е с трайни чувства, но обича и да флиртува

Добрина Чешмеджиева: Не съм против флирта


Всеки, който вижда как Добрина Чешмеджиевамайсторски дърпа конците на участниците като водеща на „Референдум“, й сваля шапка за професионализма. Тв зрителите я познават от централната емисия „По света и у нас“ по БНТ. Преди да стане лице на новините, Доби, както я наричат приятели и колеги, трупа опит като редактор на международния видеообмен и като водещ на сутрешния блок „Денят започва“.

Зрителите я обичат, защото се държи естествено. Симпатичната водеща на едно от най-гледаните публицистични тв предавания е свръхангажирана и като шеф на новините. Завършила е Класическата гимназия.


„Би ме радвало да имам такова сериозно излъч­ване на екран. Така скривам някои мои лични страхове. Истината е, че аз се притеснявам – от това, дали е дос­татъчно интересно на хората, дали изглеждам обективна.


Когато много време човек се занимава с политиче­ски актуални теми, той свиква да вижда двете страни на един проблем. Срещаш различните гледни точки. Разбира се, аз имам винаги позиция и тя понякога личи. Ще бъда безкрайно откровена, на мен ми липсва профе­сионално самочувствие и увереност. Не че съм плаха, по-скоро търсеща” – разкрива пред „Уикенд за жената“ Добрина Чешмеджиева.

„Харесвам мъже, с които е предизвикателство да общувам. Много бързо се привърз­вам. Вярна съм на чувствата си. Но в същото време не съм против флирта. Чувствам се свободна” – споделя водещата.
Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи