Преслава: Беше ми кофти за Галена, но нямам вина, че така се случи





Преслава: Беше ми кофти за Галена


Преслава не можа да скрие разочарованието си от действията на феновете й срещу Галена по време на наградите на Планета тв. Припомняме, че тогава изпълнителката на хита „Тихо ми пази“ бе зверски освиркана и възгласи „Преслава, Преслава…“ вгорчиха радостния за кариерата й момент.
„Хем се радвах, че хората са зад гърба ми, че ме обичат, хем ми беше кофти заради Галена. Легнах си гузна после, въртях се, не можех да заспя…“, споделя Преслава пред „Нов фолк“.

Тя добавя, че е сбъркала с излизането си на сцената, за да подкрепи колежката си. Когато хората започнали да викат, Преслава много се стреснала. „Мястото ми не беше там, това си беше нейният момент. Тя можеше да ги укроти с някоя друга приказка… Ето, тя си им каза, че също много ме харесва, че няма нищо против мен. Но просто тази година си е нейната – не могат да й го вземат това. Галена е певица на 2010-та – това е фактът и желанието на хората“, казва Преслава.

Цялата история не се е отразила на отношенията между двете певици. Те са обсъдили случилото се е са си казали, че няма да допуснат нещо такова да ги скара.
Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи