Мис Крокодил живее самотно





Мис Крокодил живее самотно


Най-одумваната миска напоследък рядко излиза. Когато се покаже извън дома си, то тя не пропуска да отбележи, че е най-умната красавица, която може да се похвали с тази титла. Прави впечатление, обаче че Антония се появява по светски събития без гаджето си – руския бизнесмен Алекс.

Запитана дали има повод и случка за самотното й присъствие на светските събития, известната като Мис Крокодил миска обяснява: „Между нас с Алекс няма скандал, продължаваме да се виждаме, но не живеем заедно. Предложи ми да се оженим, аз му отказах. На 26 г. съм и смятам, че през следващите няколко години трябва да изградя кариерата си и не ми е време за деца. Нашата връзка продължи 4 г. – прекрасно време, което не може да бъде изтрито. В момента обаче съм изцяло съсредоточена върху развитието си като юрист. Излизам рано от къщи и се прибирам, за да се готвя за следващия ден. Работя много и не ми се омъжва. Съзнавам, че след толкова дълга връзка трябва или да се оженим, или да се разделим. Надявам се Алекс да ме разбере и да напаснем отношенията си. Всички ми казват: “Ти си луда, той е толкова свестен човек!” Така е, но “Мис България” ми отне 1,5 г. от професионалното израстване, каза пред „Труд“ Антония Петрова.
Източник kliuki.bg

1 коментар:

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи