Гергана Райчевска: Искам тройка със Слави и Бойко




Гергана Райчевска  "Мис Силикон" за 2010
Гергана Райчевска грабна титлата "Мис Силикон"

Повечето мъже, които се интересуват от мен, някак си така се случва, че са известни или богати или и двете, споделя Мис Силикон 2010.
22-годишната Гергана Райчевска грабна титлата "Мис Силикон" за 2010 година. Бюстът на Гери с внушителните 900-кубикови импланти успя да впечатли цялото жури на конкурса, което бе единодушно в оценката си за първото място. През миналата година сексбомбата спечели още едно отличие - Модел на България. Навярно това й дава смелост да мечтае, че ще навие Бойко Борисов и Слави Трифонов за „тройка", както заяви пред „ШОУ".

- Гери, къде си отрасла и работила, преди да станеш модел? По форумите се пише, че си от село Поповица и си работила дълго време като сервитьорка по заведенията в Асеновград - това срамно ли е, според теб, ако е истина?

- Аз съм от Асеновград, но съм прекарала голяма част от детството си при баба ми, която е от село Поповица, в което обаче не виждам нищо срамно или пък обидно.


- Твърдиш че мъжете, с които си била сексуално, ги избива на агресия. Ти ли ги предизвикваш?

- Аз не съм от жените, които си падат по нежния секс, определено не съм от типа жени, които си падат по романтиката и сълзливата любов. Естествено, че аз ги предразполагам така, като им говоря мръсотии в леглото, но на повечето това им харесва.

- Това означава ли, че една от любимите ти манипулации е садо-мазото? Какво точно им правиш, разкажи ни по-подробно?

- Да, не съм по нежния секс! Обичам разкрепостения секс, нямам задръжки в леглото, нещо, което да ме притесни или да не мога да направя. Дори сега в момента имам нова сексуална фантазия - „тройка" с министър-председателя Бойко Борисов и водещия Слави Трифонов. Знам, че не са в много добри отношения, но мисля, че мога да ги помиря.

- Чух, че си била приятелка с пребитата моделка Катрин Вачева, но сега отношенията ви са се влошили или поне сте се отдалечили. Има ли между вас някаква отявлена конкуренция?

- Не, няма за какво да се конкурирам с Катрин, ние сме много различни и всяка си има своите ангажименти...

Източник bsport.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи