Сексапилът на Люси подлуди света




Известният британски модел Люси Пиндер, която е носителка на титлата „Най-хубав бюст на Великобритания-2009"
Това е моята работа, откровена е фенката на Саутхемптън.
Известният британски модел Люси Пиндер, която е носителка на титлата „Най-хубав бюст на Великобритания-2009", призна защо обича да позира гола.
Интересното е, че в началото на кариерата си, 26-годишната фенка на футболния тим Саутхемптън отказа да се съблече гола за редица списания.
Люси не бе съгласна да й се покажат интимните части на тялото, но парите изиграли голяма роля.
С нестихващите предложения и по-високи парични обещания, сексапилната моделка склонила да се съблече и да покаже всичко. Изведнъж срамежливостта и изчезнала и всички видели голотата й.
"Аз съм порядъчно момиче. Снимам се, не защото искам да покажа как щедро ме е надарила природата, а заради това, че работя. От баба ми знам, че най-силно може да те развълнува тялото, когато не е напълно голо. Аз исках да съм този образ." - сподели мадамата.



Източник blife.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи