Лора Крумова: Наесен може да съм безработна




Лора Крумова

Самата Лора неколкократно е искала да разбере каква ще е съдбата й в медията, но отговорът, който получавала бил: "Ще видим, още нищо не е решено."
В момента Крумова е на почивка, но продължава да не е наясно с това дали наесен ще продължи да води сутрешния блок на Нова - "Здравей, България".
"Щом никой не е казал, че съм уволнена, вероятно смятат да ме оставят на екран. Едва ли началниците биха ме поставили в ситуация да ме известят в последния момент, че не им трябвам. Не са такива хора, няма да ми причинят това. Нека да отида през септември в Нова телевизия и да видя на място какво става. Засега всичко са само предположения и догадки. Може пък наистина да се наложи да си търся работа" - споделя водещата пред свои приятели.

Сексскандалът с колегата й Витомир Саръиванов дава на Лора надежда, че уволнението ще й се размине. Ще е странно, ако продуцентите на "Здравей, България" предпочетат да запазят прелюбодееца вместо дългогодишната си вярна труженичка. Пък и рейтингите им са почти еднакви.

Лора Крумова стана истински популярна, когато Георги Коритаров я покани за редактор и съводещ на вечерното си политическо шоу по Нова. Впоследствие рубриката беше преместена в сутрешния блок на телевизията.

Това лято Крумова ще закръгли трийсетака и още не е ясно дали шефовете й няма да й направят най-лошия подарък - уволнение след 9 години вярна служба?!
Източник bnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи