ДесиСлава: Аз съм успяла! Не ме сравнявайте с другите




ДесиСлава: Аз съм успяла!

„По време на световното имаше малък спад в участията ми, но погледахме хубави мачове. Аз лично бях за Испания. Те бяха и моят фаворит, тъй като известно време съм живяла в там, а любим футболист - Фернандо Торес", заяви Деси.
Тя призна, че в най-скоро време ще бъде готов и новият и албум, изцяло на испански. „Захванала съм се с доста неща и побутвам всички едновременно. Радвам се, че телевизионният проект върви добре. Все още нямаме разпространението, което желаем, но до два-три месеца вярвам, че ще се подредят нещата. Аз имам силен екип, но движа изцяло творческата работа и контролирам нещата", добави ДесиСлава. „Не заспивам съвсем спокойно вечер. Аз съм перфекционист и сега разбрах, че телевизията се оказа по-сложно нещо, отколкото очаквах, но аз няма никога да се откажа", каза още русокосата певица. „Мисля се за по-различна от останалите, заради моите превъплъщения в различните стилове музика. Чувствам се успяла, но не искам да се сравнявам с никого", завърши Деси.
Източник blife.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Най-четени новини

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив със статии

Последователи